Saturday, 21 May 2011

SaKeT HaTi !!!


SaKet Nye  HatI!!!!!!


tak ada yang baik ketika saye melihat awak..
marah dalam setiap kata..
dengki dalam setiap ucapan..
serta iri yang tak bekesudahan..
saya sayang awak, saya pun mencintaimu..
tapi awak, awak yang membuatku sakit..
saya merasa teriris saat awak berbicara dengannya..
hatiku terluka, jiwakupun menangis menjerit..

awak,..
saya cemburu dengan dia..
dia membuatku sakit hati..
saya tak kuat menahan rasa..
rasa yang amat besar kepada awak..
taukah awak tentang jiwa ini..
saya cemburu..
kepada dia...tapi...awak ttp sayang saye!!
hei!! jgn salh sangka tau....puisi ni untuk saje2 je... copy and paste haha...oopppsss terbongkar rahsia....hurmm...JGN SALAH SANGKA!!!
hurmm...saye bukan saket hti..tapi stress jerr....huhu...maklumla..nak preksa...tapi...saye tak ske ngan sorg budk pompuan nih!! die ni tegedik-gedik...hish benci betolla!!!!!
huh!!!die nie mengade-ngade...sket2 mengadu...kate itu la..ini la...entah btol ke tidak! hurmmm..sabo jerr..sabo jerr....
bongok  jahat la !!!
die slalu buat saye saket hati!!! tapi...saye sentiasa sabo jerrr!!!!!!
and die pon perampas!!!! gedik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I HATE YOU!!
tapi kengkadang...die baik ngan saye...saye rase die sje2 kot nak wat baek ngan saye!!!!
ish!! geram nye!!!!!
kalau awak bace ni....maaf tau....
saye rase awak tak bace kot...!!! haha
k la.....ingat tau....jgn la saket kan hati saye......lagi awak saket kan saye...selagi tu la saye tak layan awak!!!!
ok...ini cite laen plak.........................
ni pasal budak laki.....die nie ex saye...saye mmg saket hati sgt ngan die!!!die nie mempergunakan org tau tak!!! penipu!!! jahat!!!  
muke je baek tapi...hati busuk!! jahat!! burokk!! muke tak hensem!!!
saket kan hati saye!!!! urgghhh!!!!! kacau saye!!!!!!!! geram tahu tak!!!!!!!!!!!!!!!!! ihate you too......
skrg..saye pon takkkan layan awak..sampaila hati saye terbuka untuk memaafkan awak!!!!!!! fhm tak!!!!!!!!!!
Tapi skrg...hati ku tertutup!!!! saye da ade rg laen...yg baek..setie...pade yg satu!!!
tak macam awak!! 
k la...sampai sini je ye.....k bye...assalamualaikum............
P/S : kepada sesiapa yg membace nie....saye harap anda fhm...prasaan saye.........
jgn nak menuduh org tau....atau...gossip2...fasal cite ni.....................
kpd sesiape yg sudi bace...terima kasih.......semoga allah sentiasa
merahmati mu................

2 comments:

  1. ni aq tahu sorang anwar sorang lagi farra,correct right..:)
    (epa)

    ReplyDelete