Monday, 2 May 2011

SoRRy My FriEnD!!

InI KhAs BuAt AqIlah~ ~
aqilah...sori tau....sebab mase tu...marh kan ko....aku tak bermaksud nak wat cam tu....aku geram je ngan perangai ko...sori ye...aqilah....cerita nye macam ni.....mule2....aku tak dgr...ko panggil aku...sbb mase tu aku tgh layan farra and aneesa....than...ko panggil aku...mana aku dgr mase tu...pastu ko merajuk....aku prasan...pastu aku panggil la ko....tapi ko wat tak tau je...pastu ko ajak fara anati...aku panggil fara nati...die pon tak menyahot...sbblm tu...aku kate tak yah gi dulu....nanti...korang pegi jugak...taknak dgr caka[p aku...so aku marah lah...ape lagi aku hentak la meja....
pastu...aku start menangis...adibah pon terkejut...dan terus menangis....huu.....huhu...lawak la adi bah menangis.....pastu ko dtg ngan fara anati...buat muke slambe je,....pastu...aku....sabar je....ko tak mintak maaf pon kat aku kan...takpe...tapi aku da  maaf kan ko.....k la.........

1 comment: